رژیم صهیونیستی اقدام خطرناک جدیدی را در منطقه پیرامونی مسجدالاقصی به انجام رسانده است.
کد خبر: ۱۴۴۸۹۶۹
تعداد بازدید : 25

به گزارش جام جم آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تشدید محدودیت‌ها برای ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی اقدام خطرناک جدیدی را در این مکان مقدس اسلامی به انجام رسانده است.

بر این اساس نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی سیم خاردار‌هایی را روی دیوار حایل مسجدالاقصی در منطقه «باب الاسباط» نصب کرده‌اند.

استاندار قدس با صدور بیانیه‌ای در این رابطه اعلام کرد: در اقدامی خطرناک و بی‌سابقه از سال ۱۹۶۷ میلادی تاکنون، ارتش رژیم اشغالگر امروز سیم خاردار‌هایی را روی دیوار حایل مسجدالاقصی در منطقه باب الاسباط نصب کردند.

«ناصر قوس» مسؤول جنبش فتح در بخش قدیمی قدس نیز بیان کرد که هدف رژیم اشغالگر صهیونیستی از این اقدام ممانعت از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی برای ادای نماز است.

گفتنی است نظامیان اشغالگر صهیونیستی از ۵ ماه پیش و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی محدودیت‌های شدیدی را در مسجدالاقصی به اجرا گذاشته و مانع از ورود فلسطینیان به این مکان مقدس اسلامی شده‌اند. همچنین رژیم صهیونیستی ده‌ها حکم تبعید را برای اهالی قدس اشغالی صادر کرده است تا از ادای نماز از سوی فلسطینیان در این مکان مقدس اسلامی طی ماه مبارک رمضان جلوگیری کند.

روز گذشته نیز خبرنگار الجزیره گزارش داد که رژیم اشغالگر صهیونیستی اقدامات خود در ورودی‌های مسجد الاقصی را تشدید کرده و مانع از ورود جوانان فلسطینی به این مکان مقدس جهت ادای نماز عشا و نماز تراویح شده است.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی‌های مسجدالاقصی تنها به مردانی که بالای ۴۰ سال داشته باشند اجازه ورود به این مکان مقدس اسلامی را می‌دهند. همچنین زنان فلسطینی نیز می‌توانند برای ادای نماز به مسجدالاقصی مشرف بشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها